Skip to content

A little word from our sponsor

augustus 31, 2009

California

3 reacties leave one →
  1. februari 14, 2010 4:45 am

    An amazingly interesting site. As it is now valentine’s day I will wish you a very happy valentine’s day and just maybe you have met your valentine – namely me.

    I will try to write a bit of dutch.

    Wanner men met genie te maken heeft moet men wel oppassen – Robert Bronowicki 2010. Kijk naar MRCARPETRIDE ON YOUTUBE FOR MY VIDEOS.

    Ja zeg wat je zeggen wil maar Kooten en de Bie hebben toch wel de voorkeur van hele nederland en als ik slecht nederlands schrijf dan geef toch niet want ik kan altijd het volgende zingen

    oh oh oh den haag
    mooie stad achter de duinen

    meteen gaan huilen

    als ik geen hageneese zar zaine

    oh ho ho den haag

    mooie stad

    achter de duiny

    meteen gaan huily

    als ik geen hageneese zar zien

    enz.

    Robert Koning van oranje-nassau

  2. februari 14, 2010 4:54 am

    meer

    neen jongens

    meer kost toch wel wat

    nou stel maar dat ik een bon bonnetje lust

    dan loop ik toch wel een bob bon zaak en proef ik er een.

    Now is that good dutch or not ?

    I say it is.

    Anderzijds mocht uw klachten hebben dan schrijf ik het hollands van den herman heijermans of toch wel simon carmiggelt en

    DAAR STOPT IEDEREEN EN ZEGT

    CHOLIERI

    DIE VENT DIE KEN TOCH WEL GOED HOLLANDS SCHRIJVIE EN DAN WEL IN ZEVENTIENDE EEUWSCHE OOOKE NOCH ALSOFE HIJE DIENE NEDERLANDSCHE TAALE ALLEMALE DOORE HEEFTE EN DIENE GESCHIEDENISE VAN NIEDERLENDE DOORHEEFT.

    HOE KAN DET NOU ?

    DAT IST DOCH ONMOGLISHCHE ?

    NEEN JONGENS

    ALS JE MAAR VAN DE LITERATUUR HOUDT DAN ALS JE HAAR MAAR GOED ZIT DAN IS ALLES OK

    NIE DAN ?

    ja en toch de grootste van ze allemaal ?

    Wie was dat ook al weer ?

    ach makkelijk
    twas dat dekkers kerel MULTATULI

    Nou die begreep er wat van de samenleving.

  3. februari 14, 2010 5:02 am

    Literature and society

    ach mens daar heb ik geen tijd voor.

    Ik moet toch mijn uitkering gaan halen.

    Van alle literatuur is de comedie nog alteed koning.

    En van de kakker tot de asociale is de nederlandse taal rijk.
    Zelf begipe ik er niks van dien scripties – als ik maar een vissie heb.

    Nou daar kon ik wel om lache

    ach carmiggelt en hoe heet ie die vent met de kunstverzameling en de booijman van beuninges museumpie ach en diene salvador dali

    nou dat zarne pas artiestie

Geef een reactie

